Inloggen

FAQ

Wie is MWM2?

Movir werkt voor het Movir Panel samen met onafhankelijk onderzoeksbureau MWM2. MWM2 maakt gebruik van de software van Crowdtech. MWM2 is aangesloten bij de MOA (Marktonderzoek Associatie). Zij houdt zich aan de internationale ESOMAR/ICC code voor marktonderzoek en de gedragscode inzake de bescherming van privacy. 

Hoe zit het met mijn privacy?

We respecteren jouw privacy; jouw gegevens worden uitsluitend gebruikt om je uit te nodigen voor een onderzoek. MWM2 voert in opdracht van Movir de onderzoeken uit. Jouw gegevens geven wij en MWM2 niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De resultaten van het onderzoek zijn nooit tot individuen herleidbaar. Neem een kijkje in ons privacy statement

Kan iedereen lid worden van het Movir Panel?

Nee, alleen klanten, adviseurs en medewerkers van Movir kunnen lid worden van het panel.

Ik heb me ingeschreven. Hoe gaat het nu verder?

Direct nadat je je hebt ingeschreven, ontvang je een bevestigingsmail met een link naar jouw inlogpagina. Hier kun je inloggen met jouw e-mailadres en het wachtwoord dat je zelf hebt opgegeven.

Ik heb me ingeschreven voor het Movir Panel, maar ik ontvang (bijna) geen uitnodigingen voor onderzoek(en). Hoe kan dat?

Er is een aantal mogelijke oorzaken:

  1. Je hebt je gegevens tijdens het inschrijven niet volledig ingevuld. Als je deze gegevens volledig invult, heb je een grotere kans om uitgenodigd te worden voor onderzoeken. Het kan voorkomen dat voor bepaalde onderzoeken een selectie gemaakt wordt van panelleden die aan bepaalde kenmerken voldoen.
  2. Niet iedereen wordt voor ieder onderzoek uitgenodigd. Voor sommige onderzoeken moeten de deelnemers voldoen aan een bepaald profiel (bijvoorbeeld regio of leeftijd).
  3. Wanneer je nog nooit een uitnodiging voor deelname hebt ontvangen, vragen we je het e-mailadres dat je bij jouw inschrijving hebt opgegeven te controleren. Misschien is er tijdens het inschrijven per ongeluk een typefout gemaakt. Of misschien heb je inmiddels een ander e-mailadres. Je kunt jouw e-mailadres raadplegen en eventueel aanpassen op jouw eigen profielpagina.
  4. Het kan zijn dat e-mails worden tegengehouden door een spamfilter. Uitnodigingen voor onderzoeken worden altijd gestuurd vanuit een e-mailadres vanaf het domein 'crowdtech.com'. Zorg ervoor dat dit e-mailadres niet als afzender van ongewenste e-mail beschouwd wordt en zorg ervoor dat dit e-mailadres als toegestane afzender op de lijst van gewenste mail opgenomen wordt.

Heb ik speciale software nodig om mee te doen?

Nee, je hebt geen speciale software nodig. Het enige wat je nodig hebt, is toegang tot het internet en een eigen e-mailadres zodat we je per e-mail kunnen uitnodigen voor de onderzoeken.

Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?

Je krijgt per e-mail een uitnodiging tot deelname aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar het onderzoek waarmee je automatisch toegang hebt tot de vragenlijst.

Moet ik een onderzoek meteen invullen?

Nee, je kunt de vragenlijst invullen op een tijdstip dat je het beste schikt. Let wel op de periode dat het onderzoek ingevuld kan worden, dit varieert per onderzoek van enkele dagen tot enkele weken.

Hoe lang duurt het invullen van een vragenlijst?

De lengte van de vragenlijst verschilt per onderzoek. Wij proberen de vragenlijst altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld duren de vragenlijsten zo'n 5 minuten.

Hoe vaak ontvang ik een vragenlijst?

Leden ontvangen circa 5x per jaar een uitnodiging voor een online vragenlijst. Hoe vaak we je uitnodigen hangt onder andere af van jouw profiel. We nodigen je namelijk alleen uit voor onderzoeken die op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn.

Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken deel te nemen?

Nee, deelname is niet verplicht. Als je een keer geen tijd of geen zin hebt om een enquête in te vullen, hoef je niet mee te doen.

Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?

De resultaten van onderzoeken worden gebruikt om onze informatie, service en verzekeringen beter te laten aansluiten bij onze verzekerden en adviseurs.

De vragenlijst werkt niet, wat moet ik doen?

Mocht de link naar de vragenlijst niet werken: kopieer de link vanuit de uitnodigingsmail naar de adresbalk van jouw internetbrowser. Indien je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op via contact.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Via de inlogpagina kun je jouw wachtwoord veranderen. Als je op 'Wachtwoord vergeten' klikt en je e-mailadres invult, krijg je binnen enkele minuten een activatielink toegestuurd.

Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?

Je kunt jouw e-mailadres raadplegen en aanpassen op jouw eigen profielpagina.

Ik wil me uitschrijven uit het Movir Panel, wat moet ik doen?

Je kan je uitschrijven na het inloggen via uitschrijven. Na uitschrijving benaderen wij je niet meer voor onderzoeken.

Ik heb een andere vraag, wat moet ik doen?

Je kunt andere vragen stellen op onze contactpagina. Binnen twee werkdagen ontvang je een antwoord.